sobota, 13 czerwca 2015

Zakazany Owoc cz.2 - Rozdział 6



Stał przy zlewie więc ja ze względu na to, iż jestem dosyć drobną i małą osobą wślizgnęłam się pomiędzy jego, a zlew. A on nadal zmywał, no ja to nie wiem co nagle zgasł mu męski instynkt. Jeździłam rękoma po jego plecach, a na szyi i ustach zostawiałam pocałunki. A ten znowu nic, stoi i zawzięcie zmywa. Ja to nie wiem czy to jest jego jakieś hobby. Przerwał dopiero wtedy, gdy moje ręce zaczęły powoli zsuwać jego dresy, złapał mnie za nadgarstki.
-A, co Ty robisz? - spytał z uśmiechem.
-Nie mów, że nie chcesz - powiedziałam patrząc prosto w jego oczy. Przecież to jasne, że Ucker zawsze był, jest i będzie napalony. Co jak co ale to się w nim nie zmieniło. Ja już ten nie mogłam wytrzymać, jak by nie było nie kochaliśmy się tyle czasu.
-Miałem pozmywać - spojrzał na zlew.
-Później ja to zrobię -stanęłam na palcach i musnęłam jego wargi, długo nie musiałam czekać a i on całował moje usta i zjeżdżał do szyi. Swoje mokre ręce położył mi na plecach, a że Ucker jest takim geniuszem że myję naczynia w zimnej wodzie to po moich plecach przeszedł dreszcz.
-Widzisz jak na Ciebie działam - powiedział i wziął się do roboty. A mianowicie posadził mnie na blacie i stanął pomiędzy moimi nogami. Przypominam, że miałam spódniczkę  więc  widać było mi całe majtki. Ucker całował raz moje usta, raz szyję. Jego ręcę wcisnęły się pod mój obcisły top i jeździł rękoma po brzuchu. Nie długo później zostałam pozbawiona bluzki i siedziałam w samym staniku, tak dorównując kroku Uckerowi który był w samych spodniach.
-Serio w kuchni? - spytałam jak Ucker z wielką fascynacją całował moją szyję, wtedy oderwał się  i spojrzał na mnie.
-Dul, przypominam Ci, że robiliśmy to chyba w każdym możliwym miejscu w tym domu - wtedy się roześmiałam, przypomniałam sobie te wszystkie sytuację. Jedynym miejscem, którego jeszcze nie ochrzciliśmy był basen.
-Nie wszystkie, a basen? - spojrzałam z uśmiechem. Było to głupie posunięcie, był środek dnia a wiedziałam że Ucker nie przepuści takowej okazji. Już po chwili wziął mnie na ręce, a ja oplotłam nogi wkoło jego talii. Nawet na chwilę nie odrywaliśmy się od siebie, nasze usta były ciągle złączone. Szliśmy w stronę basenu, dobrze że mieliśmy wysoki płot i krzaki, bo nie chciałabym żeby któryś ze wścibskich sąsiadów coś zobaczył. Ucker już chciał wchodzić do basenu, ale w ostatniej chwili krzyknęłam.
-Wejdź sam, ja muszę wyjąć telefon - z niechęcią puścił mnie, a sam wszedł. Wyjęłam telefon i zaczęłam zsuwać z bioder krótką spódniczkę. Mój mąż uważnie się przyglądał co trochę mnie śmieszyło, wyglądał jak dziecko które pierwszy raz jest na karuzeli. Już byłam na pierwszym schodku do basenu, gdy zaczął dzwonić telefon.
-Oj chodź nie odbieraj - mówił już dosyć zniecierpliwiony Ucker, chciałam iść ale coś mnie niepokoiło. Czułam, że muszę odebrać.
-To zajmie tylko chwileczkę -podbiegłam do telefonu, który leżał na trawie.
-Dzień dobry - po drugiej stronie usłyszałam coś co zupełnie wytrąciło mnie z równowagi.


------------------------------------------------------------------------------------
                                                            Hej :)
Witam po długim czasie, nie mam dostępu praktycznie w ogóle do internetu. Teraz mam moment i dodaje, a u was postaram jak najszybciej nadrobić :)

5 komentarzy:

  1. Super rozdział ale za krótki i w takim momencie zakończony ?! Dodawaj jak najszybciej nowy bo ciekawa jestem kto do Dulce dzwoni.

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie przerywać w takim momencie? a było juź tak ciekawie ja juź myślałam źe tu bd coś ciekawego a tu telefon no ale kto to mógł przerwać? pozostaje mi tylko czekać do kolejnego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobra, w końcu piszę Ci ten kom xD No więc: Fajnie jak Uckerek jest taki słodki i kochany <3 Dobre to było, jak Dula tak go kusiła, a on niby nic. To by było niemożliwe, bo przecież on zawsze taki napaleniec :D Tak słodko było, a ten głupi telefon musiał dzwonić właśnie w takim momencie?! W dodatku musiałaś w tym właśnie momencie kończyć?! No więc ja czekam na kolejny, który ma być szybko :* A teraz żegnam, idę oglądać rebelde ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) na jakim kanale idzie rebelde?

      Usuń
  4. Dziwi mnie to że Dulce tak kusi Uckera po tym wszystkim ja nadal mam do niego wielki żal że ją tak krzywdzi. Jednak mam nadzieje że Ucker taki uroczy będzie już zawsze i więcej nie będzie jej krzywdził. Idę czytać dalej bo interesuje mnie sprawa tajemniczego telefonu :)

    OdpowiedzUsuń