niedziela, 26 kwietnia 2015

Zakazany Owoc cz. 2 - Opis Postaci



Dulce Maria Herrera:
Ma 31 lat, jest już 3 lata po ślubie z Uckerem. Mimo to jej szczęście wiecznie trwa. Jest spełnioną matką 3 letniej Isabell. Oczywiście mimo urodzenia dziecka i wieku Dulce wygląda nieziemsko, można powiedzieć że jest ideałem kobiety. Nadal żyję niczym księżniczka, Ucker jest świetnym mężem. Jest w pełni szczęśliwą kobietą.



Christopher Herrera:
31 letni przystojny biznesmen, szczęśliwy ojciec i spełniony mąż. Tak można opisać Uckera, mimo 3 lat odkąd jest już z Dulce nadal kocha ją całym sercem. Swojej rodzinie poświęca każdą wolną chwilę, zapewnia im wszystko co najlepsze. Jest po prostu wzorowym ojcem, mężem i kochankiem.



Isabell Herrera:
3 letnia pogodna i prze słodka dziewczynka. Chodzi do przedszkola, jest dosyć energicznym dzieckiem. No dobra dosyć bardzo energicznym. Jak na swój wiek jest bardzo inteligenta. Uwielbia spędzać czas z ciocią Anahi i wujkiem Alfonso. Jest ona typową córeczką mamusi, jednak ojca też bardzo kocha.
Anahi i Alfonso Herrera:
Nadal są małżeństwem, przez te 3 lata ich miłość tylko coraz bardziej się wzmacniała. Niestety nadal nie mają dzieci. Alfonso ciągle trzyma na swoim i twierdzi, że to nie pora. Anahi uwielbia zajmować się Bell, pragnie mieć już swoją malutką istotkę, którą nosiłaby pod sercem. Mimo nieco innych poglądów są nadal razem.

-------------------------------------------------------------------------
                                                        HEJO!
Z obsadą jestem nieco wcześniej, nie będe jeszcze nic dodawać ale nie chciałam was trzymać bez niczego. Nie napisałam jeszcze tych 15 ale jestem już praktycznie w połowię. Mam nadzieję, że już nie długo się znów spotkamy. Do następnego :))

5 komentarzy:

  1. druga część zapowiada się szczęśliwie czekam na rozdziały a wygląd bloga jest świetny zapraszam do mnie na 14 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, jak się ładnie zapowiada ❤ Baaaardzo cieszy mnie szczęście mojej ulubionej pary w moim ulubionym opowiadaniu, bo Ty dobrze wiesz, jak ja to opko kocham ❤ A i taka deskretna prośba (wygłoszona publicznie, ale nieważne): pięknie Cię proszę, żeby ta część była równie... Barwna, jak pierwsza ;-) I mam nadzieję, że skończysz to tak pięknie i słodko, jak zaczęłaś :-* No więc z niecierpliwą niecierpliwością czekam na rozdziały :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jak słodko :) Mam nadzieje że to szczęście będzie trwało wiecznie :). Opis bohaterów uroczy :D Czekam na rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opis postaci bardzo mi się podoba. Czekam na nowy rozdział. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże pierwsza część była świetna.;) mam nadzieje że druga też taka będzie.;) czekam na pierwsze rozdziały.;)

    OdpowiedzUsuń