piątek, 2 stycznia 2015

Te Quedaras - Prolog

Jak to jest kiedy miłość przyćmiewa wszystko? Czy da się kochać wbrew wszystkim swoim zasadom ? Mówią, że miłość zniesie wszystko, ale czy tak też będzie w tym przypadku? Czy na pewno ta miłość będzie odwzajemniona? Mimo wielu upokorzeń z jego strony, ona ślepo jest w niego wpatrzona, nie widzi świata poza nim. Czy tak będzie też po niespodziewanych wydarzeniach, które będą miały miejsce w jej życiu już niebawem? A może to i on zacznie tlić jakieś ciche uczucie?

Prolog krótki, no ale nie chce żeby zdradzał całe opowiadanie, a ja jakbym się rozpisała to pewnie tak by było :) W rekompensacie szybciej postaram się dodać pierwszy rozdział :)

9 komentarzy:

  1. No ja mam nadzieje że szybko będzie rozdział jestem strasznie ciekawa opowiadania. Więc czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny Ucker znów ten zły nie dość ze Pelasia zrobiła z niego złą postać to ty tez :( ale tak w ogóle to super nie moge się doczekać rozdziału a kiedy go wstawisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem w sumie :) Mam już napisane 3 do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No więc... Hm... Ładnie napisane <3 No i co by tu jeszcze dodać?... Trochę krótkie ;-) I co by Pelasia mogła jeszcze rzec?... Dawaj szybko rozdziały!! :-* P.S. Jeszcze nie posunęłam się tak daleko, by Cię szantażować, ja tylko żądam :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomina mi jedno z moich ulubionych opowiadan, które czytalam ho ho ho temu ;D czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział, daj znać jak tylko cos wstawisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://dark-years.blogspot.com/ Zapraszam, nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już po samym tytule wiem, że to będzie cudowne opowiadanie :D Równie cudowne jak piosenka Dul :D Jestem ciekawa co takiego ma się wydarzyc w życiu Dulce :D Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział :D Nie zapomnij mnie poinformowac :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ha! nadrabiam zaległości więc już na mnie nie krzykaj!

    a więc tak.
    powiem Ci, że to jest jeden z najlepszych prologów jaki kiedykolwiek miałam okazję czytać.
    zapowiada się ciekawie!

    OdpowiedzUsuń