czwartek, 1 stycznia 2015

Te Quedaras - Opis Postaci




Dulce Espinoza Savinon - Jest to śliczna, skromna 17 letnia dziewczynka. Jak na swój wiek bardzo nieśmiała i trochę fajtłapowata. Przyjaciele, a właściwie tylko jedna przyjaciółka, a zarazem jej siostra mówi do niej Dul. Jest pośmiewiskiem całej szkoły, kpią z jej ubioru, fryzury, zachowana. Jednak na niej nie robi to dużego wrażenia, priorytetem jest nauka i jak najlepsze oceny. Dulce kiedyś marzy o pracy w jakimś biurze. Matematyka obok Historii to jeden z jej ulubionych przedmiotów. Bardzo podoba jej się kolega z klasy Christopher, jednak to właśnie on najbardziej gnębi ją. Ciągłe poniżanie, wyzywanie czy głupie żarty to dla niej codzienność. Jej rodzice nie należą do cholernie bogatych, jednak dają radę finansową, a swoją córkę kochają nad życie. Mimo wszystko ta dziewczyna jest bardzo pozytywna i z uśmiechem patrzy w przyszłość.

Christopher Casillas Von Uckermann - ma 17 lat i jak można się domyślić to właśnie on skradł małe serduszko Duli. Ma miano najprzystojniejszego chłopaka w liceum, co nie raz pomaga mu w wyrywaniu najładniejszych panienek. Należy on do tak zwanej elity liceum. Jest arogancki i bezczelny, jednak ma w tym swój urok, którym przyciąga do siebie ludzi. Ucker tak mówią do niego przyjaciele i rzesza faneczek. Jest on oczkiem w głowie swoich rodziców, którzy są dumni z posiadania takiego syna. Chłopak nie ma żadnych planów na przyszłość, jest pewien że ojciec mu pomoże. Nie przejmuje się dosłownie niczym, a jednym z jego hobby jest dręczenie i wyśmiewanie się ze słabszych, jego ulubiony obiekt kpin to Dulce, doskonale wie, że dziewczynie się podoba co nie raz wykorzystuje przy pomocy na sprawdzianach czy braku pracy domowej.



Anahi Espinoza Savinon - siostra, a zarazem jedyna przyjaciółka Dulce, jest bardzo atrakcyjną dziewczyną w sumie to  najładniejszą w liceum. Także ma 17 lat. Nie raz zapraszali ją do ,,elity" jednak jej nie podoba się ich sposób bycia. Mimo swojego wyglądu jest bardzo mądra i nie podoba jej się ciągłe poniżanie ludzi, w tym także jej siostry. Przyjaciele mówią do Niej Any, Ana bądź An.



Alfonso Herrera -17 latek, jeden z najlepszych przyjaciół Uckera. Jest dokładnie taki sam jak on, pewnie dlatego tak dobrze się dogadują. Uwielbia kpić z ludzi, co nie raz udowadnia. Zazwyczaj zakłada się po prostu z Uckerem, że upokorzy kogoś. Od Uckera różni go tylko fakt, że nie wyrywa każdej panienki, mimo tego, iż każda klei się do niego. Należy do elity, a przyjaciele mówią do niego Poncho. Nie raz próbował zaprosić do swojego środowiska siostrę Dulce, jednak ta zawsze stanowczo odmawia.



Christian Chavez- kolega Uckera. Jest on tysiąc razy gorszy od Poncha i Christophera razem wziętych. Jego podłość osiąga zenit. To on bardzo często podsyca nowe zakłady między chłopaki, bądź sam je wywołuje. Do szkoły dołączył trochę później niż reszta, jednak szybko się ,,wylansował" poniżaniem słabszych uczniów.


Dobra na razie dodaje obsadę, podejrzewam iż nie długo już pojawi się prolog :) Blog też pewnie w najbliższym czasie zmieni wygląd tylko czekam na mojego wrednego grafika Patrycję, która chyba wczoraj za bardzo zabalowała hahah :) No to miłego czytania ! :*

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. No bohaterowie robi się ciekawie, czekam na prolog i pierwszy rozdział mam nadzieje że pojawią sie dość szybko :).
    U mnie kolejny rozdział szkolnej miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jacy mlodziutcy, bardzo się zmienili ;) czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No więc Moniczko hm... Co ja nam powiedzieć?... No to ten... Haha piszę tak, żeby komentarz nie był krótki xD Opowiadanie super się zapowiada, a Pelasia już czeka na coś więcej :-* A i teraz zapamiętaj, żeby pod tymi rozdziałami nie pisać do mnie napaleńcu itp, bo się obrażę :-P Nie ma żartów :-D Zresztą i tak mam na Cb Focha, bo we mnie nie wierzysz :'( Idę się zabić, żegnam :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. a gdzie Maite Perroni? Jak mam być całe RBD to jej brakuje ale reszta fantastycznie jestem ciekawa dalszego rozwoju akcji. Informuj mnie jak coś dodasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że sporo mnie ominęło i mam trochę do nadrabiania:D Postaram się zrobic to jutro i nadal chcę by informowana :) Tymczasem zapraszam do mnie na nowy rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie kolejny rozdział, zapraszam do czytania i komentowania ;)

    OdpowiedzUsuń