poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Es Un Drama - Prolog

Czasem nie mamy pojęcia co szykuje nam życie. Rodzimy się mamy rodziców, większość rodzeństwo, i po prostu żyjemy z dnia na dzień. W pewnym momencie jest najwyższy czas, się ustatkować, założyć rodzinę, zamieszkać w osobności. A co jeżeli wcale się tego nie chce? Życie jest tak krótkie, niektórzy zamiast uczyć się, pracować, wolą się po prostu bawić. Dwie siostry, dwa różne charaktery, dwie zupełnie inne osoby. Mają nieco inne wartości w życiu. Jedna przykładna, ułożona, mająca perspektywy na życie, nieco ambitniejsze niż zaplanowanie miejsca kolejnej imprezy. Za to druga żyję od jednej dyskoteki do drugiej, no i jeszcze czasem pomyśli o telefonie do rodziców, oczywiście w sprawie wpłacenia na jej konto odpowiednich środków pieniężnych. Gdy rodzice są obrzydliwie bogaci, życie jest łatwiejsze, takie właśnie podejście ma nasza druga z sióstr. Niby mieszkają na dwóch oddzielnych światach, w dwóch innych miastach, a jednak jakaś nadprzyrodzona siła ściągnęła jedną z nich, z powrotem w miejsce urodzenia. Od rodziców dostała kolejny duży przelew, jak zawsze wydała pieniądze na głupoty. Wracając do rodzinnego miasta, wiedziała gdzie się zatrzyma i tak właśnie zrobiła. Czy życie pod jednym dachem tych dwóch zupełnie różnych dziewczyn wyjdzie na dobre? Czy ich wspólne życie będzie spokojne i usłane różami, czy jednak będzie prawdziwą męczarnią? 




Witajcie ! 
Tak, tak mój wielki powrót właśnie nastąpił. Co prawda nie mam jeszcze 10 rozdziałów, ale mam 7, no a resztę napiszę teraz. Stwierdziłam, że dam wam chociaż małą zapowiedź. Mam nadzieję, że brzmi zachęcająco i będziecie śledzić losy Dulce i Uckera w tym opowiadaniu :)

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam już za sam tytuł :P
    Czekam na opis bohaterów i 1 rozdział.
    I czekam z niecierpiętliwością kto będzie siostrą Dulce i która ta Dulce będzie.
    Ucker teraz w jej wieku mam nadzieję ze będzie hę ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog mega interesujący nie mogę się doczekać całej historii :D Czekam na rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog bardzo interesujący. Zapowiada się ciekawe opowiadanie już nie mogę się doczekać dalszych części.
    Czekam na opis bohaterów i pierwszy rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A buu xD
    Pojawiam się i zamierzam wszystko nadrobić, a zacznę od tego cudnego prologu (muszę się podlizać, bo też mi jeszcze koma nie napisałaś :P Nie no żartuję :*) No to do rzeczy: Prolog serio cudny i taki... no taki jakiś nmg się wysłowić, ale na pewno miało to być pozytywne określenie ;) Zainteresował mnie wątek sióstr (na moje oko są to Dulce i Anahi, tak zgaduję :D) Tylko pozostaje dla mnie zagadką, gdzie w tym opowiadaniu miejsce dla Uckera? To mnie zastanawia bardzo, ale no cóż... Poczekam cierpliwie na opis postaci i rozdziały :) Dobra, dziś tak krótko, bo mam pewnie duuużo komów do napisania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się zapowiada i pewnie pomiędzy siostrami się będzie sporo działo. Czekam na opis postaci i na pierwszy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy pojawi się coś więcej?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie dodałam bohaterów i już powoli może nie długo coś się pojawi. Mam 8 rozdziałów i totalny zanik weny :c

      Usuń