niedziela, 2 listopada 2014

Prolog :

Siedziałam na jakiejś kolejnej kolacji biznesowej, obok mnie zasiadł mój mąż. Tak od jakiś 3 miesięcy jestem żonata, a najgorsze jest to, że wyszłam za mąż za mężczyznę którego w ogóle nie kocham. Gdyby widziała to moja rodzina, nie wolę o tym nie myśleć. Przechodząc do kolacji jak zawsze sztuczny uśmiech, który towarzyszył mi przy każdej szopce, wymieniające spojrzenia z mężem oraz ciągłe jego gadanie o interesach z kolejną bandą buraków. W końcu po 2 godzinach terroru, z uśmiechem na ustach pożegnałam się z resztą towarzystwa i wsiadłam do ekskluzywnego auta mojego mężusia. Jechaliśmy nie długo bo nasz dom był bardzo blisko. Pośpiesznie wysiadłam z auta i wbiegłam do domu, czemu tak się zachowałam? Nie miałam ochoty na czułości z tym facetem, który na moje nieszczęście był moim mężem. Wiem pewnie dla was to dziwne dlaczego za niego wyszłam? Na pewno nie z miłości. Szybko zniknęłam za drzwiami łazienki, musiałam siedzieć tam naprawdę długo bo, gdy wyszłam mój ,,kochany" już spał. Poszłam w jego ślady położyłam się na drugim końcu wielkiego łóżka i zasnęłam w mgnieniu oka. 



Siedziałem w jednym z najbardziej ekskluzywnych klubów w Meksyku, piłem kolejnego drinka i szukałem jakiejś dziewczyny. Podszedł do mnie Carlo mój kumpel, to zawsze z nim wyrywałem panienki. 
-I co podoba Ci się któraś ? - spytał 
-Może - odpowiedziałem, a na mojej twarzy pojawił się chytry uśmieszek 
-Czy to ta blondynka? - spytał i wskazał na dość urodziwą damę. Pokiwałem głową i ruszyłem na podryw. Długo nie musiałem się męczyć o to aby dziewczyna jadła mi z ręki, każda jest taka sama łatwa i puszczalska. Jak tu szanować takie istoty? Ja tego nie rozumiem, kobiety nie mają uczuć i są bezduszne ich się nie da kochać ! Kolejna dziewczyna, która wskoczyła mi do łózka dlatego, że mam pieniądze żałosne. Dziwię się tylko Juanowi przecież to, że jest po 40 nie oznacza, że od razu musiał się żenić, jestem niesamowicie ciekawy jaka kobieta zawróciła mu, aż tak w głowie. 


Ostatnio nie było zdjęć postaci więc dodaję je tutaj pod prologiem :)
Dulce : 


























Ucker: 




http://i2.esmas.com/galerias/fotos/2009/11/_Kdabra-Ukerman_17-a53f4ab2-1c7a-102d-9f70-0019b9d5c8df.jpg


Juan:















Alfonso i Any :

 


















3 komentarze:

  1. Zapowiada się świetnie :* Chcę już dalej! <3 taki krótki kom, bo nie mam na to siły xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo ciekawie, jest w zupełnie innym stylu niż poprzednie. Chętnie poczytam, także informuj mnie o nowych rozdziałach :)
    U mnie ostatni zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń